Lehed

pühapäev, 24. märts 2019

Kõige suurem kasu tuleb sellest, kui....



Kõige suurem kasu tuleb sellest, kui investeerid iseendasse!

Kui Wikipedia ütleb, et investeering on kasu saamise eesmärgil tehtud pikaajaline kapitali mahutus, siis minu soovitus kõigile on see, et kõige suurem investeering tuleb kõigepealt teha endasse ja raha tuleb hiljem! Sest, mida rohkem õpid, seda rohkem sa teenid! Tunnen, et tihti inimesed tahavad investeerimisega alustada valest otsast st- "enne saan rikkaks ja siis hakkan tegema kõike, mille jaoks mul täna vabandused on!"
Ma usun, et eriti nooretel peaks olema  kiiresti rikkaks saamise asemel  eesmärk esimesena ennast arendada.  Elus on ikka nii, et mida annad välja, seda saad ka tagasi. 
Isiklikult mõtlen endast kui Start-upist, mida üritan käima lükata. Tean, et pean arendama uusi oskusi, olema efektiivsem, pidvealt õppima ja suhteid looma uute inimestega, ehk tegema kõik selleks, et rohkem väärtust luua. Väärtuse loomise eest me kõik palka saamegi. Palk sõltub 100% sellest, kui väärtulik Sa ettevõttele oled. Oma väärtust saavad kõik tõsta läbi õppimise. Alati on midagi, milles saad parem olla. Eneseareng nõuab alati aja ja raha investeermist!

Küsi endalt, mis on tähtis? Kuidas mõõdad edu ja milliseid muutusi elus otsid?

Mõtle ka neile küsumustele korra:

Kas sa vahetaksid 100-eurot teadmise vastu, kuidas võõrastega suhtlust alustada? 
Kas valiksid 500-eurot või kvaliteetse une ostes uue voodi?
Kas valid 600-eurot või Myfitnessi aastapääse?
Kas valiksid 1000-eurot või koolituse, mis aitaks Sul arusaada, mida päriselt teha tahad ja kus sa võiksid liikuda?
Kas valiksid täna 10 000 eurot või aastase mentorluse inimeselt, kes teenib 10-miljonit aastas?

Palun oleme endaga ausad! Meil kõigil on valik, mida me oma eluga tahame teha, vahe on lihtsalt selles, et ühed inimesed teevad midagi selleks, et eesmärgid täituksid, teised mitte! Nii lihtne ongi. 

Mina olen suutnud oma elu muuta 180-kraadi viimase kolme aasta jooksul. 
Kirjutan lihtsalt, mõned näited sellest, kuidas mina olen oma aega ja raha investeerinud, et jõuda täna siia, kus ma täna olen:
  •             Olen osalenud enam kui 350-nel müügitreeningul
  •             Lugenud enam kui 30 raamatut, mitmeid isegi mitu korda
  •             Kuulanud lugematu arv podcaste ja isiklikke lindustusi
  •             Kohtunud 10 000 erineva Ameerika perega
  •             “Teretanud" 50 000 eestlast ja toonud 1200 püsiannetajat lastehaiglale
  •             Teinud infotunde/intervjuusid enam kui 150le tundengile
  •             Veetnud pikki tunde ennast tundma õppides ja eesmärke sättides
  •             3 aastaga teinud enam kui 700 trenni :)
  •             Õppinud uusi oskusi: salsa, enesekaitse, vehklemine, crossfit
  •             Veetnud tudengitele helistades enam kui 300 tundi
  •             Olen reisinud mitmes erinevas riigis ja kogenud vingeid elamusi
  •             Andnud välja laene, millelt loodetud tulu on muutunud kuluks
  •             Kolinud kesklinna, et jääks rohkem aega enesearenguks
  •             Ehitanud ja arendanud oma maja Kuusalus, kus käin vahel energiat kogumas
  •        jne....

Mis ma tahan öelda, et viimane aasta oli minu jaoks edukas, sest siis investeerisin enda arengusse kõige rohkem aega ja raha! See on alles algus, täna on minu tööks hoida ja hoolitseda oma edukuse seemnete eest, mis on alles kasvama läinud. 
.
Ma olen tänulik nendele inimestele, kellelt olen õppinud ja teadmisetele, mis olen siiani saanud! Olen tänulik ka sellele valule ja vihale, mida olen pidanud kogema, et edasi minna. Kõik on olnud nii õpetilik! Erinevad olukorrad on olnud nii vajalikud. Mida rohkem ma elust proovin aru saada, seda rohkem küsimusi mul tekib, nii enda, teiste kui maailma kohta….Uskumatu!
Ootan juba huviga, mida uus aasta/suvi mulle õpetada tahab!  

Kui palju oled Sina nõus investeerima oma aega ja raha, et teha sellest parim aasta oma elus?

PS: Otsin, enda ümber inimesi, kes on alati õpilase rollis. Need, kes leiavad võimalusi laienemiseks, uuendusteks ja enda arendamiseks. Sellised on minu lemmik inimesed!


Tipus näeme!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

3 minuti lugemine. Head mõtted. Minu pühapäeva hommik algas sellega, et jagasin Läti SOS heategevus tiimile Zoomis oma mõtteid uskumuste koh...