Lehed

teisipäev, 26. märts 2019

Pikaajaline võrdlus...


Meie väikestest ja suurtest otsustest sõltub meie tulevik. Kui meiega on kõik korras, siis on ka meie maailm korras.💯
.
Tundub, et pole tähtsust, kas sööme täna ühe õuna või tahvli šokolaadi, kas loeme head raamatut või vaatame telekat, kas säästame või kulutame kümme eurot…
Kümne aasta pärast on erinevus silmaga nähtav. Usu mind! Šhokolaadi söömise, televiisori vaatamise ja raharaiskamise tagajärjeks on ilmselt rasvumine, pealiskaudsus ja vaesus. Tervislikult söömine, heade raamatute lugemine ja investeerimine tagavad hea tervise, vaimurikkuse ja jõukuse. 🏋️‍♂️👌💵
.
Keegi ei oota meilt, et langetame alati vaid tarku otsuseid, kuid kui elu on kõigi meie otsuste summa. Nii saingi aru, et minu ülesandeks on õppida, kuidas teha rohkem häid valikuid oma eesmärke silmas pidades, mind aitas raamat “See Üks asi”- selle kinkis mulle ema, kes teab, et ma tahan palju ja kõike korraga, aga fookus on kõige tähtsam asi ja seda ma õppisin viimase aasta jooksul kõige enam! LOE see raamat läbi! 🚀
Raamat mõjutas mind palju ja lugesin selle 2x järjest läbi lausa. Pilt on minu visonboardilt! 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

3 minuti lugemine. Head mõtted. Minu pühapäeva hommik algas sellega, et jagasin Läti SOS heategevus tiimile Zoomis oma mõtteid uskumuste koh...